Автор Тема: АКТ перевірки дотримання вимог природоохоронного законодавства  (Прочитано 3034 раз)

ЕКО :)

  • Юннат
  • *****
  • Сообщений: 24
  • Людина може все, якщо її примусити
Доброго всім колегам!
Поділіться будь ласка актом перевірки дотримання вимог природоохоронного законодавства структурних підрозділів на підприємстві, можливо є якісь інструкції та взагалі як провести перевірку підрозділів та оформити все це документально. Може є якесь посилання....
Людина може все, якщо її примусити

ekvilab

  • Професор
  • *****
  • Сообщений: 1489
Доброго всім колегам!
Поділіться будь ласка актом перевірки дотримання вимог природоохоронного законодавства структурних підрозділів на підприємстві, можливо є якісь інструкції та взагалі як провести перевірку підрозділів та оформити все це документально. Може є якесь посилання....
у каждого свои ньюансы, вот акт проверки инспекции http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z1690-12
а вот что нужно, для проведения проверки
1. чтобы кого-то проверять - нужно знать как делать правильно.
2. чтобы кого-то проверять - нужно научить того, кто будет делать, как делать правильно.
3. а вот теперь можно проверять.
4. результаты проверки использовать для анализа, выясняя причины, ПОЧЕМУ делают правильно
Отдам глиста в надежную жопу.

ЕКО :)

  • Юннат
  • *****
  • Сообщений: 24
  • Людина може все, якщо її примусити
Доброго всім колегам!
Поділіться будь ласка актом перевірки дотримання вимог природоохоронного законодавства структурних підрозділів на підприємстві, можливо є якісь інструкції та взагалі як провести перевірку підрозділів та оформити все це документально. Може є якесь посилання....
у каждого свои ньюансы, вот акт проверки инспекции http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z1690-12
а вот что нужно, для проведения проверки
1. чтобы кого-то проверять - нужно знать как делать правильно.
2. чтобы кого-то проверять - нужно научить того, кто будет делать, как делать правильно.
3. а вот теперь можно проверять.
4. результаты проверки использовать для анализа, выясняя причины, ПОЧЕМУ делают правильно
Добре.
Я роблю по алгоритму: Що роблю? Як роблю? Потім фіксую свою роботу.
Тут інше. Хочеться побачити, як цю роботу виконують колеги.
Людина може все, якщо її примусити

bta

  • Аспірант
  • *****
  • Сообщений: 166
wakorol, вы имеете в виду производственный контроль?
У вас, по идее, должны быть расписаны обязанности, назначены ответственные люди за соблюдение тех или иных задач. Вот согласно этого вы и проверяете  - выполняется или не выполняется, как выполняется. И действительно очень важный момент - донесено ли до ответственных за что они отвечают, как и что им нужно делать.
Бывало такое - с Приказом ознакомились ( по сути, подпись поставили и все), а потом извечное - нам не говорили.

Это если я вас правильно поняла ;D

ЕКО :)

  • Юннат
  • *****
  • Сообщений: 24
  • Людина може все, якщо її примусити
Все правильно, але хотілось наглядно побачити такий документ.
Людина може все, якщо її примусити

l28112006

  • Професор
  • *****
  • Сообщений: 928
Все правильно, але хотілось наглядно побачити такий документ.


Можно, как пример взять предписание Охраны труда и адаптировать по ООС.

Smesch

  • Юннат
  • *****
  • Сообщений: 7
АКТ № 279/01-03/07-00
перевірки дотримання вимог природоохоронного законодавства в галузі охорони атмосферного повітря, водних і земельних ресурсів щодо поводження з відходами та небезпечними хімічними речовинами
__ТОВ «&&&&&&&&&»
За довідками, наданими під час перевірки, опалення приміщень здійснюється від власної котельної, обладнаної двома котлами "Vitoplex", які працюють на природному газі. На балансі підприємства власний або орендований автотранспорт відсутній.
   На перевірку представлено розділ робочого проекту ОВНС, розроблений КП "Санітарно-екологічний центр" в  2000 році, який пройшов Державну екологічну експертизу та отримав позитивний висновок від 25.12.08 № 689 (лист від 25.12.08 № 06-14-689).
У відповідності до проектної документації, до складу входять:
- адміністративні та побутові приміщення;
- приміщення банку;
- підсобні приміщення;
- приміщення їдальні-роздаточної;
- котельня;
- відкрита стоянка для автомобілів;
- пекарня;
- дизельелектростанція.
Водопостачання та водовідведення здійснюється на підставі договору з
КП «Харківводоканал» від 12.08.2000р № V-1390/02-АК-2, за яким ліміт на водокористування та водовідведення становить 1557,33 м3/місяць. На перевірку представлено первинна облікова документація за формою ПОД-11 «Облік водоспоживання ».  Дані заносяться щоденно, станом на 8.00 регулярно.
   На перевірку представлено Дозвіл на викиди стаціонарними джерелами
№ 6322055900-00, терміном дії з 10.11.0 по 10.11.04. Даним дозволом враховано 12 джерел викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря, з яких 9 - організованих, 3 - неорганізованих . Дозвіл отримувався вперше та надавався при аналізі  Документів, у яких обґрунтовуються обсяги викидів, для отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами для ТОВ ….,  розроблених  КП "Санітарно-екологічний центр" у 2000 році на підставі матеріалів ОВНС. Умовами дозволу не передбачено здійснення заходів з скорочення викидів чи проведення контролю за дотриманням нормативів  ГДВ.
   Згідно вищезазначених документів, на підприємстві налічується 12 джерел викидів (№ 1 – відділення готової продукції, № 2 - їдальня-роздаточна, № 3 - бар-роздаточна, № 4, № 5 - котельня, № 6 - регулятор тиску (ГРП-Ш), № 7 - крита гостьова стоянка, , № 9 - очисні споруди дощових стоків; № 10 - дизельна; № 11 - зарядна; .
   При обстеженні території виявлені розбіжності між проектними даними та фактичною ситуацією, а саме -  визначені в документах координати джерел викидів не відповідають фактичному їх місцезнаходженню, що ставить під сумнів об’єктивність  визначення розміру санітарно-захисної зони ТОВ …..
   На виконання попередніх приписів Державної екологічної інспекції  підприємством проведено інвентаризацію неврахованого раніше джерела викидів  № 13- пекарня (розробник  НВК "Екологія", 14.01.2000р ) та отримано дозвіл на  викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами № 6322055900-00а, терміном дії з 10.03.00 по 04.11.04. Дозвіл також отримувався вперше та надавався при аналізі  Документів, у яких обґрунтовуються обсяги викидів для отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами  (розробник ТОВ "Ювент", 25.01.00).  Умовами зазначеного дозволу є проведення заходів щодо здійснення контролю викидів забруднюючих речовин, які підлягають обов'язковому контролю у відповідності з чинним законодавством.
Однак, на підприємстві відсутній затверджений план-графік здійснення контролю нормативів ГДВ та результати здійсненого контролю, що є   порушенням ст. 10 Закону України "Про охорону атмосферного повітря”.
   На перевірку представлена довідка Державного управління охорони навколишнього природного середовища в Харківській області від 30.03.2000р № 05-08-846 про не доцільність взяття ТОВ  на державний облік у сфері охорони атмосферного повітря.
   Підприємство є постійним платником екологічного податку. На перевірку представлені розрахунки величин викидів забруднюючих речовин, за які справляються викиди. Розрахунок ведеться за витратою паливних матеріалів по затвердженим методикам визначення обсягів викидів.
   В наявності у суб’єкта господарювання наказ по підприємству "Про призначення відповідальних осіб у сфері поводження з відходами" від 25.04.2000р. №56.
   У підприємства в наявності дозвіл та ліміти на утворення і розміщення відходів на 2000  рік № ХБог.95 від 06.06.00, терміном дії до 31.12.00.  У відповідності до лімітів ТОВ " утворюються наступні відходи :
- Матеріали пакувальні пластмасові зіпсовані, відпрацьовані чи забруднені  - 4 кл неб, встановлений ліміт 30,0 т/рік
- шлами механічної очистки стічних вод - 3 кл неб, ліміт 0,01 т/рік
- ганчір'я обтирочне промасляне - 3 кл неб, ліміт 0,3 т/рік
- брухт чорних металів дрібний інший - 3 кл неб, ліміт 10,0 т/рік
- лампи розжарювання відпрацьовані - 3 кл неб, ліміт 0,5 т/рік
- лампи люмінесцентні відпрацьовані та відходи, що містять ртуть зіпсовані, відпрацьовані - 1 кл неб, ліміт 10 од/рік
- осад відстійників механічної очистки стічних вод - 4 кл неб, ліміт 3,8  т/рік
- будівельне сміття - 4 кл неб, ліміт 5,0 т/рік
- макулатура паперова та картонна - 4 кл неб, ліміт 500,0 т/рік
- жири вловлювачів - 4 кл неб, ліміт 1,5 т/рік
- сміття з території - 4 кл неб, ліміт 3500,0 т/рік
Згідно наданих матеріалів, ліміт утворення відходів становить 4064,160 т/рік, 1500 од/тік, загальний обсяг дозволених для розміщення відходів становить 3518,550 т/рік.
   Дозвіл на розміщення небезпечних відходів (1 клас небезпечності - лампи люмінесцентні відпрацьовані та відходи, що містять ртуть зіпсовані, відпрацьовані) та  ліміти на утворення та розміщення небезпечних  відходів, погодженні  Мінприроди, у відповідності до Постанови КМУ від 3 серпня 1998 р. N 1218 "Про затвердження Порядку розроблення, затвердження і перегляду лімітів на утворення та розміщення відходів" із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N289 (289-2012-п ) від 11.04.2012  відсутні, що є порушенням  ст.ст.  32,33 Закону України «Про відходи».
Паспортизація та інвентаризація промислових відходів на підприємстві розроблена у 2000 році та погоджена Державним управлінням охорони навколишнього природного середовища в Харківській області. За даними інвентаризації ТОВ " утворює 14 видів відходів 1-4 класу небезпечності.
В наявності реєстрові карти ОУВ  та ООУВ, які зареєстровані в Держуправлінні охорони навколишнього природного середовища Харківської області 06.07.2000, реєстраційний номер №7. Щорічне уточнення реєстрових карт не проводиться, що є порушенням  ст.ст. 26, 27, 34 Закону України «Про відходи».
Визначений в ході здійснення інвентаризації відходів  фізико-хімічні властивості відходів не відповідають даним, викладеним в довідці «Відомості про склад і властивості відходів, що утворюються, а також ступінь їх небезпечності для навколишнього природного середовища та здоров’я людини», яка є невід’ємною складовою Дозволу на розміщення відходів на 2010р.
Місця тимчасового зберігання відходів на 2010р та  клас небезпечності відходів погоджені Бгодуховською районною СЕС (протокол державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 25.05.2010р № 260). Довідка про наявність спеціально відведених в установленому законодавству порядку місць чи об’єктів розміщення відходів представлена в складі матеріалів  Дозволу на розміщення відходів на 2010р.
   Під час обстеження території виявлено змішування відходів в контейнерах для ТПВ, а саме в контейнери для ТПВ викидається картонна тара, що є порушенням ст. 17,33 Закону України «Про відходи». 
   В наявності договори зі спеціалізованими підприємствами на утилізацію відходів:
- договір від 16.01.13 № 16-01/13 ВТ з ТОВ "ЕКО" на поставку відходів виробництва (макулатури і полімерів). Терміном дії договору до 31.12.10;
- договір від 01.01.11 № 548-st32-11 з ПП "МЕГА-ТРАНС" на надання послуг по вивозу ТПВ. Термін дії договору до 01.01.10, який пролонговується щорічно;
- договір від 01.01.11 № 142-st32-11 з ФО-П " на надання послуг з знешкодження та послідуючого згодування тваринам продукції тваринного та рослинного походження, що втратила свою якість та придатність.. Термін дії договору до 31.12.11, який пролонговується щорічно;
- договір від 01.01.11 № 36 з ДП "Купянський "Ветсанзавод" на утилізацію продукції тваринного та рослинного походження, що втратила свою якість та придатність до продажу. Термін дії договору до 31.12.01, який пролонговується щорічно;
- договір від 01.06.11 № 665- з ПВП " на надання послуг по вивозу та утилізації відходів від очистки жировловлювачів. Термін дії договору до 31.12.10, який пролонговується щорічно.
   На перевірку не надано договір на збирання та подальшу утилізацію відпрацьованих люмінесцентних ламп, металобрухту, будівельного сміття.
   На перевірку представлені акти виконаних робіт за вищевказаними договорами. Перевищення встановлених лімітів на утворення відходів не встановлено.
   Первинний облік відходів за формою 1-ВТ ведеться не за всіма видами відходів, які утворюються протягом року на підприємстві та ведеться з порушенням, а саме не всі обов'язкові для заповнення графи містять інформацію щодо кількості та руху відходів, що не відповідає вимогам Інструкції, затвердженої наказом Мінприроди № 342  та є порушенням 
ст. 17 Закону України «Про відходи».
   Державне статистичне спостереження за Формою  №1- відходи "Звіт про відходи" надається щорічно.  У відповідності до представленого на перевірку Звіту про відходи за 2012р загальний обсяг фактично утворених відходів на ТОВ " складає 35,029т, звіт містить дані по 6 видах відходів з 14, які відображені в лімітах на утворення та розміщення відходів. 
   В своїй діяльності ТОВ " використовує  пакувальні матеріали (плівка, пакети, тощо). Перевіркою встановлено, що підприємство не забезпечено виконання п. 3 постанови  КМУ від 26.07.2001р. №915 «Про впровадження системи збирання, заготівлі та утилізації відходів як вторинної сировини», що є порушенням
ст. 17 Закону України «Про відходи».

Порушення вимог законодавства, виявлені під час заходу державного нагляду (контролю)

№ з/п   Детальний опис виявленого порушення   Посилання на нормативно-правовий акт, вимоги якого порушено
1   Вимоги, передбачені дозволом на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, не  виконуються, а саме  відсутній затверджений план-графік здійснення контролю нормативів ГДВ та результати здійсненого контролю   Абзац другий частини першої статті 10
ЗУ № 2707-ХII; Порядок, затверджений постановою КМУ  № 302
2   Дозвіл на розміщення небезпечних відходів та  ліміти на утворення та розміщення небезпечних  відходів, погодженні  Мінприроди, відсутні   Пункт “а” частини першої статті 32, частина четверта  статті 33 ЗУ № 187;
частина друга статті 55 ЗУ № 1264-XII ПостановаКМУ від 3 серпня 1998 р. N 1218  із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N289 (289-2012-п ) від 11.04.2012 

3     Реєстрові карти об'єктів утворення та об'єктів оброблення і утилізації відходів не ведуться в установленому порядку, не проводиться їх щорічне уточнення
   Стаття 27 ЗУ № 187;
пункт 11 Порядку, затвердженого постановою КМУ № 1360; пункт 9 Порядку, затвердженого постановою КМУ № 2034; пункт 1 Інструкції, затвердженої наказом Мінприроди № 41
4   Первинний облік відходів за формою 1-ВТ ведеться не за всіма видами відходів, які утворюються протягом року на підприємстві та ведеться з порушенням, а саме не всі обов'язкові для заповнення графи містять інформацію щодо кількості та руху відходів   
Пункт “г” частини першої статті 17
ЗУ № 187;підпункт 1.4 пункту 1 Інструкції, затвердженої наказом Мінприроди № 342
5   Зберігання та видалення відходів  не здійснюються відповідно до вимог екологічної безпеки, а саме виявлено змішування відходів в контейнерах для ТПВ   Пункт “ж” частини першої статті 17, стаття 33 ЗУ № 187;підпункт 1.4 пункту 1 Інструкції, затвердженої наказом Мінприроди № 342
6   Заходи для максимальної утилізації відходів, реалізації чи передачі їх іншим споживачам або підприємствам, установам та організаціям, що займаються збиранням, обробленням та утилізацією відходів, не здійснюються, а саме договори на вивіз деяких видів відходів не надано    Пункт “є” частини першої статті 17, стаття 33 ЗУ № 187
7   Приймання та утилізація використаних пакувальних матеріалів і тари, в яких знаходилася виготовлена продукція, а саме поліетиленових чохлів, не забезпечуються   Пункт “б” частини першої статті 17
ЗУ № 187; пункт 5 ПКМУ № 915



ШИ

  • Доцент
  • *****
  • Сообщений: 414
wakorol - пишите в произвольной форме. Сначала стандартная шапка, как на приказе. Потом текст: нами, такими-то, такими-то проведена проверка соблюдения требований природоохранного и санитарного законодательства в таких-то участках предприятия. Выявлено:....тра-та-та....

Потом на основании акта пишите предписание, действительно, по типу охранытрудашного....Колонка 1 - наименование участка, Колонка 2 - предписание, колонка 3 - отметка о выполнении...

ЕКО :)

  • Юннат
  • *****
  • Сообщений: 24
  • Людина може все, якщо її примусити
Людина може все, якщо її примусити