Автор Тема: ліцензування діяльності з поводження з небезпечними відходами  (Прочитано 386 раз)

natam

  • Юннат
  • *****
  • Сообщений: 3
Добрий день. Одним з документів, які необхідно надати до органу ліцензування (мінприроди) є «Позитивний висновок державної екологічної експертизи» ( Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами  додаток 6). Як відомо, Закон України "Про  державну екологічну експертизу" з 18.12.2017 р. втратив силу. Якщо серед учасників форуму є представники здобувачів ліцензії (або вже є ліцензіатами), які подавали документи в  2018 році   до Вас питання:    який документ ви надавали замість  позитивного висновку держекоекспертизи?


Eco Login LLC

  • Студент
  • *****
  • Сообщений: 72
  • ТОВ "Еко Логін" Київ
Ответ аналогичному в этой ветке http://sop.org.ua/forum/index.php?topic=10771.msg33590#msg33590 можно дать такой:

ВІДОМОСТІ ЩОДО ПОВОДЖЕННЯ З ВІДХОДАМИ
КРОК 9: ВИСНОВОК ДЕРЖАВНОЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ ЩОДО ВІДПОВІДНОСТІ ОБ’ЄКТА ПОВОДЖЕННЯ З ВІДХОДАМИ ТА ТЕХНОЛОГІЇ, ЩО ВИКОРИСТОВУЄТЬСЯ, ВИМОГАМ ЕКОЛОГІЧНОЇ БЕЗПЕКИ.

Стаття 3. Сфера застосування оцінки впливу на довкілля http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/T172059.html
1. Здійснення оцінки впливу на довкілля є обов'язковим у процесі прийняття рішень про провадження планованої діяльності, визначеної частинами другою і третьою цієї статті. Така планована діяльність підлягає оцінці впливу на довкілля до прийняття рішення про провадження планованої діяльності.
2. Перша категорія видів планованої діяльності та об'єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля, включає:
3) установки для виробництва або збагачення ядерного палива, установки для переробки відпрацьованого ядерного палива та високоактивних відходів, установки для захоронення радіоактивних відходів, зберігання (понад 10 років) чи переробки відпрацьованого ядерного палива або радіоактивних відходів поза межами місця їх утворення;
8) поводження з відходами:
операції у сфері поводження з небезпечними відходами (зберігання, оброблення, перероблення, утилізація, видалення, знешкодження і захоронення);
операції у сфері поводження з побутовими та іншими відходами (оброблення, перероблення, утилізація, видалення, знешкодження і захоронення) обсягом 100 тонн на добу або більше;
3. Друга категорія видів планованої діяльності та об'єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля, включає:
1) глибоке буріння, у тому числі геотермальне буріння, буріння з метою зберігання радіоактивних відходів, буріння з метою водопостачання (крім буріння з метою вивчення стійкості ґрунтів);
2) сільське господарство, лісівництво та водне господарство:
установки для промислової утилізації, видалення туш тварин та/або відходів тваринництва;
11) інші види діяльності:
шламонакопичувачі, хвостосховища;
складування осаду, мулові поля площею 0,5 гектара і більше або на відстані не більш як 100 метрів до прибережних захисних смуг;
утилізація, видалення, оброблення, знешкодження, захоронення побутових відходів;

Стаття 17. Прикінцеві та перехідні положення
2. Дія цього Закону не поширюється на суб'єктів господарювання, які отримали рішення про провадження планованої діяльності до набрання чинності цим Законом, крім випадків, передбачених пунктом 22 частини другої та пунктом 14 частини третьої статті 3 цього Закону.
3. Висновки державної екологічної експертизи, одержані до введення в дію цього Закону, зберігають чинність та мають статус висновку з оцінки впливу на довкілля.
4. Визнати такими, що втратили чинність: Закон України "Про екологічну експертизу"
Розробка розділу "Оцінка впливів на навколишнє середовище" (ОВНС), звіту "Оцінка впливу на довкілля" (ОВД) https://privatmarket.ua/71484256