Автор Тема: Перевозка отработанных люминесцентных ламп  (Прочитано 1487 раз)

Мардж

  • Професор
  • *****
  • Сообщений: 688
Re: Перевозка отработанных люминесцентных ламп
« Ответ #15 : Апреля 26, 2018, 12:41:34 »
  згідно із вимогами ЗУ "Про відходи" суб"єкти господарювання повинні передавати небезпечні відходи підприємствам, які мають ліцензії на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (перевезення, зберігання оброблення та ін.).
Помогите разобраться. лицензии выдает министерство экологии, но не на "перевезення" они "отдали эти полномочия" Укртрансбезпеці, а там в списках опасных грузов нет опасных отходов. т.е. лицензия на перевозку опасных грузов не тоже самое , что лицензия на перевозку опасных отходов.  и что, мне теперь искать организацию, которой выдали лицензию до этих изменений? и какие документы у них требовать? я задавала эти вопросы экоинспектору (3 недели назад), он обещал все узнать, но до сих пор ответа нет. и разве, это работа не экологической инспекции - проверять законность работы организации? наличие ліцензії на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами в реестре я проверила, строк ее действия тоже. запрашивать документы на транспорт и водителя?... не могу понять(
А можно точную ссылку на статью в ЗУ "Про відходи", откуда Вы взяли эту цитату?
Экологическое консультирование. Экологическое обслуживание (аутсорсинг). Экологическая проектная и разрешительная документация.

gangala

  • Юннат
  • *****
  • Сообщений: 5
Re: Перевозка отработанных люминесцентных ламп
« Ответ #16 : Апреля 26, 2018, 13:04:54 »
  згідно із вимогами ЗУ "Про відходи" суб"єкти господарювання повинні передавати небезпечні відходи підприємствам, які мають ліцензії на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (перевезення, зберігання оброблення та ін.).
Помогите разобраться. лицензии выдает министерство экологии, но не на "перевезення" они "отдали эти полномочия" Укртрансбезпеці, а там в списках опасных грузов нет опасных отходов. т.е. лицензия на перевозку опасных грузов не тоже самое , что лицензия на перевозку опасных отходов.  и что, мне теперь искать организацию, которой выдали лицензию до этих изменений? и какие документы у них требовать? я задавала эти вопросы экоинспектору (3 недели назад), он обещал все узнать, но до сих пор ответа нет. и разве, это работа не экологической инспекции - проверять законность работы организации? наличие ліцензії на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами в реестре я проверила, строк ее действия тоже. запрашивать документы на транспорт и водителя?... не могу понять(
А можно точную ссылку на статью в ЗУ "Про відходи", откуда Вы взяли эту цитату?
п. н) ст. 17 .....зобов"язані: мати ліцензії на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними  відходами  і/або дозвіл на транскордонне перевезення небезпечних відходів.
п. е) ст. 32 ..... забороняється: передавати чи продавати небезпечні відходи громадянам, підприємствам, установам та організаціям, якщо вони не забезпечують утилізації чи видалення цих відходів екологічно безпечним способом.
абз. 8 ст. 34 ...... зобов"язаний: мати ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (не підлягає ліцензуванню зберігання (накопичення) суб’єктом господарювання утворених ним небезпечних відходів, якщо протягом року з дня утворення небезпечні відходи передаються суб’єктам господарювання, що мають ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами)
абз. 13 ст. 34: Перевезення небезпечних відходів дозволяється лише за наявності їх паспорта та ліцензії на поводження з ними  і в порядку, визначеному законодавством про перевезення небезпечних вантажів.

lev

  • Global Moderator
  • Аспірант
  • *****
  • Сообщений: 169
Re: Перевозка отработанных люминесцентных ламп
« Ответ #17 : Августа 22, 2018, 08:10:34 »
Пізнувати трохи, але: може, мався на увазі цей документ - Постанова КМУ від 02.12.2015 р. № 1001 "Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом" (редакція від 06.09.2016 р.) (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1001-2015-%D0%BF) ?

GURU

  • Юннат
  • *****
  • Сообщений: 19
Re: Перевозка отработанных люминесцентных ламп
« Ответ #18 : Августа 27, 2018, 12:21:18 »
Саме так, цей документ визначає перевезення небезпечних вантажів/відходів.
Але особливої уваги при визначенні перевізника заслуговує інший  - так званий ДОПОГ (Европейська угода щодо міжнародного дорожного перевезення небезпечних вантажів), ратіфікований та чинний на території України - там є дуже цікаві нюанси щодо перевезення ртутьвмісних відходів, та зокрема - відпрацьованих люмінісцентних ламп. Якщо точніше - за деяких умов можливе безліцензійне перевезення таких вантажів
DURA LEX, SED LEX!

lev

  • Global Moderator
  • Аспірант
  • *****
  • Сообщений: 169
Re: Перевозка отработанных люминесцентных ламп
« Ответ #19 : Сентября 11, 2018, 15:06:44 »
Цитировать
...є дуже цікаві нюанси щодо перевезення ртутьвмісних відходів...
- чи не могли б Ви, будь-ласка, уточнити ці нюанси, або де можна переглянути всі додатки до ДОНПВ? Бо знаходиться тільки сама Угода, а Додатки - щось ні.

І приєднуюся до запитання користувача "Юля": як тепер вирішувати питання наявності/відсутності в ліцензії утилізтора пункту "перевезення"? Тепер не страшно, якщо у ліцензії від Мінприроди немає такого пункту? Тобто тепер утилізатору достатньо мати у ліцензії від Мінприроди пункти про збирання, зберігання, тощо, а щодо перевезення - мати ліцензію від Укртрансбезпеки на перевзення небезпечних вантажів та відходів автомобілями, і все? Може, комусь ось роз`яснювала екоінспекція?

GURU

  • Юннат
  • *****
  • Сообщений: 19
Re: Перевозка отработанных люминесцентных ламп
« Ответ #20 : Сентября 12, 2018, 13:50:07 »
Цитировать
...є дуже цікаві нюанси щодо перевезення ртутьвмісних відходів...
- чи не могли б Ви, будь-ласка, уточнити ці нюанси, або де можна переглянути всі додатки до ДОНПВ? Бо знаходиться тільки сама Угода, а Додатки - щось ні.

І приєднуюся до запитання користувача "Юля": як тепер вирішувати питання наявності/відсутності в ліцензії утилізтора пункту "перевезення"? Тепер не страшно, якщо у ліцензії від Мінприроди немає такого пункту? Тобто тепер утилізатору достатньо мати у ліцензії від Мінприроди пункти про збирання, зберігання, тощо, а щодо перевезення - мати ліцензію від Укртрансбезпеки на перевзення небезпечних вантажів та відходів автомобілями, і все? Може, комусь ось роз`яснювала екоінспекція?

Щодо першого - кидайте е-пошту, надам додатки до ДОПНВ, та прокоментую цікаві Вам нюанси.

Щодо другого - Ви сами майже відповіли на власне питання, окрім декількох моментів:
-більше половини ліцензіатів з реєстру Мінприроди не є кінцевиМи утилізаторами (т.з. "транзитери"). Враховуючи необхідність заповнення е-форми декларації про відходи, а а згодом - і дозвілу на поводження з відходами, Вам ще дуже бажано знати, кому транзитер передає відходи на утилізацію, та отримати відповідні акти.
-ліцензіат на відходи (Міннприроди) може не мати ліцензію на перевезення (Укртрансбезпеки), а залучати у якості підрядника відповідно ліцензованого перевізника, та прописувати в договорі на надання послуг з поводження з відходами можливість такого залучення як третіх осіб.
DURA LEX, SED LEX!

l28112006

  • Професор
  • *****
  • Сообщений: 943
Re: Перевозка отработанных люминесцентных ламп
« Ответ #21 : Сентября 12, 2018, 22:03:25 »
Цитировать
...є дуже цікаві нюанси щодо перевезення ртутьвмісних відходів...
- чи не могли б Ви, будь-ласка, уточнити ці нюанси, або де можна переглянути всі додатки до ДОНПВ? Бо знаходиться тільки сама Угода, а Додатки - щось ні.

І приєднуюся до запитання користувача "Юля": як тепер вирішувати питання наявності/відсутності в ліцензії утилізтора пункту "перевезення"? Тепер не страшно, якщо у ліцензії від Мінприроди немає такого пункту? Тобто тепер утилізатору достатньо мати у ліцензії від Мінприроди пункти про збирання, зберігання, тощо, а щодо перевезення - мати ліцензію від Укртрансбезпеки на перевзення небезпечних вантажів та відходів автомобілями, і все? Може, комусь ось роз`яснювала екоінспекція?

Щодо першого - кидайте е-пошту, надам додатки до ДОПНВ, та прокоментую цікаві Вам нюанси.

Щодо другого - Ви сами майже відповіли на власне питання, окрім декількох моментів:
-більше половини ліцензіатів з реєстру Мінприроди не є кінцевиМи утилізаторами (т.з. "транзитери"). Враховуючи необхідність заповнення е-форми декларації про відходи, а а згодом - і дозвілу на поводження з відходами, Вам ще дуже бажано знати, кому транзитер передає відходи на утилізацію, та отримати відповідні акти.
-ліцензіат на відходи (Міннприроди) може не мати ліцензію на перевезення (Укртрансбезпеки), а залучати у якості підрядника відповідно ліцензованого перевізника, та прописувати в договорі на надання послуг з поводження з відходами можливість такого залучення як третіх осіб.

Цікаво, а можно й мені пошта geo8372@ukr.net

Елена Селена

  • Юннат
  • *****
  • Сообщений: 36
Re: Перевозка отработанных люминесцентных ламп
« Ответ #22 : Сентября 13, 2018, 08:03:59 »
Цитировать
...є дуже цікаві нюанси щодо перевезення ртутьвмісних відходів...
- чи не могли б Ви, будь-ласка, уточнити ці нюанси, або де можна переглянути всі додатки до ДОНПВ? Бо знаходиться тільки сама Угода, а Додатки - щось ні.

І приєднуюся до запитання користувача "Юля": як тепер вирішувати питання наявності/відсутності в ліцензії утилізтора пункту "перевезення"? Тепер не страшно, якщо у ліцензії від Мінприроди немає такого пункту? Тобто тепер утилізатору достатньо мати у ліцензії від Мінприроди пункти про збирання, зберігання, тощо, а щодо перевезення - мати ліцензію від Укртрансбезпеки на перевзення небезпечних вантажів та відходів автомобілями, і все? Може, комусь ось роз`яснювала екоінспекція?

Щодо першого - кидайте е-пошту, надам додатки до ДОПНВ, та прокоментую цікаві Вам нюанси.

Щодо другого - Ви сами майже відповіли на власне питання, окрім декількох моментів:
-більше половини ліцензіатів з реєстру Мінприроди не є кінцевиМи утилізаторами (т.з. "транзитери"). Враховуючи необхідність заповнення е-форми декларації про відходи, а а згодом - і дозвілу на поводження з відходами, Вам ще дуже бажано знати, кому транзитер передає відходи на утилізацію, та отримати відповідні акти.
-ліцензіат на відходи (Міннприроди) може не мати ліцензію на перевезення (Укртрансбезпеки), а залучати у якості підрядника відповідно ліцензованого перевізника, та прописувати в договорі на надання послуг з поводження з відходами можливість такого залучення як третіх осіб.

Якщо не важко, то вишліть і мені матеріали kalashnikel@ukr.net. Буду вдячна.

lev

  • Global Moderator
  • Аспірант
  • *****
  • Сообщений: 169
Re: Перевозка отработанных люминесцентных ламп
« Ответ #23 : Сентября 13, 2018, 09:20:32 »
Чи не могли б Ви, будь-ласка, скинути інформацію на цю адресу: ecologagro@gmail.com.

GURU

  • Юннат
  • *****
  • Сообщений: 19
Re: Перевозка отработанных люминесцентных ламп
« Ответ #24 : Сентября 13, 2018, 12:48:28 »
Колеги, усім надіслав матеріали поштою, окрім професора geo8372@ukr.net - мейл делівері видає помилку. Ознайомтесь, обговоримо.
DURA LEX, SED LEX!

lev

  • Global Moderator
  • Аспірант
  • *****
  • Сообщений: 169
Re: Перевозка отработанных люминесцентных ламп
« Ответ #25 : Сентября 14, 2018, 09:32:22 »
Стосовно нюансів перевезення люмламп: на перший погляд все просто. Вирахував сумарний вміст ртуті у партії ламп, призначеної на передачу (і транспортування відповідно). Захопив із собою, крім ламп: копію договору із організацією (що має ліцензію на поводження із лампами); копію ліцензіїї цієї організації; всі вижимки із законодавства, у яких вказано нюанс, при якому можна самому без ліцензії на перевезення відвезти лампи організації; накладні; дані про вміст ртуті у партії ламп. Відвіз і здав лампи.
Але є 2 моменти:
1) Правильно визначити вміст ртуті - чи всі виробники на упаковці зазначають вміст ртуті у лампі? Яко ні - тоді що, їм дзвонити і питати? Чи можливо просто взяти середній (стандартний) вміст ртуті для кожного виду ламп?
2) Як правильно показати вміст на папері  (якщо на упаковці вміст він не зазначений) - листи від виробників про вміст ртуті у їх лампах? Чи якісь Акт/Довідка, тощо, від підприємства? Адже він буде основним доказом непорушення законодавства для ДАІ та еокінспекції.
P.S.: кажуть, що останнім часом ДАІшники особливо полюбляють зупиняти для перевірки вантажний транспорт (масштаби від ГАЗель і далі).

l28112006

  • Професор
  • *****
  • Сообщений: 943
Re: Перевозка отработанных люминесцентных ламп
« Ответ #26 : Сентября 14, 2018, 23:10:31 »
Колеги, усім надіслав матеріали поштою, окрім професора geo8372@ukr.net - мейл делівері видає помилку. Ознайомтесь, обговоримо.

Зрозуміло,дякую!

GURU

  • Юннат
  • *****
  • Сообщений: 19
Re: Перевозка отработанных люминесцентных ламп
« Ответ #27 : Сентября 17, 2018, 13:36:43 »
Стосовно нюансів перевезення люмламп: на перший погляд все просто. Вирахував сумарний вміст ртуті у партії ламп, призначеної на передачу (і транспортування відповідно). Захопив із собою, крім ламп: копію договору із організацією (що має ліцензію на поводження із лампами); копію ліцензіїї цієї організації; всі вижимки із законодавства, у яких вказано нюанс, при якому можна самому без ліцензії на перевезення відвезти лампи організації; накладні; дані про вміст ртуті у партії ламп. Відвіз і здав лампи.
Але є 2 моменти:
1) Правильно визначити вміст ртуті - чи всі виробники на упаковці зазначають вміст ртуті у лампі? Яко ні - тоді що, їм дзвонити і питати? Чи можливо просто взяти середній (стандартний) вміст ртуті для кожного виду ламп?
2) Як правильно показати вміст на папері  (якщо на упаковці вміст він не зазначений) - листи від виробників про вміст ртуті у їх лампах? Чи якісь Акт/Довідка, тощо, від підприємства? Адже він буде основним доказом непорушення законодавства для ДАІ та еокінспекції.
P.S.: кажуть, що останнім часом ДАІшники особливо полюбляють зупиняти для перевірки вантажний транспорт (масштаби від ГАЗель і далі).

Згідно ст.34 ЗУ "Про відходи", перевезення небезпечних   відходів   дозволяється   лише   за наявності їх паспорта та за   умови
обов'язкового  страхування  цивільної відповідальності перевізника за збитки,  які можуть  бути  завдані  ним  під  час  перевезення. Таким чином, інформація щодо вмісту ртуті у лампах має братися з наявного відповідного паспорта/паспортів відходів. Звідти, виходячи з кількості відходів, розрахунок загальної маси ртуті та відображення цих даних у документах, що оформлюються на небезпечний вантаж згідно вимог ДОПНВ, для супроводу та можливого пред'явлення контролерам. Щодо цих документів - див. Правила дорожнього перевезення небезпечних вантажів (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/z1040-04).

Щодо паспортів: відсутність затвердженого порядку та форми распортів не заважає нікому робити це у рекомендованому або вільному варіантах. Якщо загалом, то і ліцензіат-утилізатор без паспортів на відходи не мав би брати відходи, бо мало що йому можуть підсунути замість заявлених відходів - відпрацьованих ламп. Можливо, тіж ж відпрацьовані лампи, забруднені радіонуклідами (нетиповий, але приклад!)
DURA LEX, SED LEX!