Автор Тема: Дозвіл на автостоянки як джерело викидів  (Прочитано 134 раз)

lerolyuda

  • Юннат
  • *****
  • Сообщений: 36
Під час перевірки інспектор вказав на відсутність Дозволу на автостоянки: легкового автотранспорту перед прохідною, біля естакади для погрузки продукції (не сипучої), біля баків для вигрузки олії. Вважаємо, що автостоянка відноситься до пересувних джерел викидів.Як довести свою правоту? Хто отримував Дозвіл на автостоянки?

l28112006

  • Професор
  • *****
  • Сообщений: 973
Re: Дозвіл на автостоянки як джерело викидів
« Ответ #1 : Февраля 26, 2019, 20:51:22 »
Під час перевірки інспектор вказав на відсутність Дозволу на автостоянки: легкового автотранспорту перед прохідною, біля естакади для погрузки продукції (не сипучої), біля баків для вигрузки олії. Вважаємо, що автостоянка відноситься до пересувних джерел викидів.Як довести свою правоту? Хто отримував Дозвіл на автостоянки?

Й нарахована  шкода? Є й автостоянки у Дозволі на викиди.

Юля

  • Юннат
  • *****
  • Сообщений: 4
Re: Дозвіл на автостоянки як джерело викидів
« Ответ #2 : Февраля 27, 2019, 08:45:16 »
Доброго дня, автостоянка знаходиться на території підприємства? Якщо так, то вона повинна включатися. В мене є джерело викиду - відкрита стоянка автотранспорту (нашого), розписано яке пальне використовується, при інвентарізації  надавали перелік автотранспорту, об'єм двигунів, вид пального. Але якщо доступ до автостоянки має не тільки ваш автотранспорт, думаю можна похитрувати, поговорить з розробниками інвентаризації, може щось підкажуть.

EcoLog.in.UA

  • Студент
  • *****
  • Сообщений: 93
  • ⓔ ТОВ "Еко Логін", Київ
    • EcoLog.in.UA
Re: Дозвіл на автостоянки як джерело викидів
« Ответ #3 : Февраля 27, 2019, 13:29:51 »
У дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами автостоянки як пересувне джерело викиду не потрапляють (тільки вентиляції від гаражів, паркингу  та СТО як стаціонарне), також вони не потрапляють у Документи,  у  яких  обґрунтовуються  обсяги викидів для отримання дозволу на  викиди  забруднюючих  речовин  в  атмосферне повітря   стаціонарними   джерелами   для   підприємств,  установ, організацій та громадян-підприємців але згідно ІНСТРУКЦІЇ ПРО ЗМІСТ ТА ПОРЯДОК СКЛАДАННЯ ЗВІТУ ПРОВЕДЕННЯ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ ВИКИДІВ ЗАБРУДНЮЮЧИХ РЕЧОВИН НА ПІДПРИЄМСТВІ
ЗАТВЕРДЖЕНО наказом Міністерства охорони навколишнього природного середовища та ядерної безпеки України від 10 лютого 1995 р. N 7
Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15 березня 1995 р. за N 61/597
п.1.14.6. Пересувне джерело забруднення атмосфери - транспортний засіб, рух якого супроводиться викидом в атмосферу забруднюючих речовин.
та п.2.5.4. В розділі також подається інформація про викиди забруднюючих речовин від пересувних джерел (враховуються викиди забруднюючих речовин, які утворюються від пересувних джерел в межах промплощадки, від внутрішнього заводського транспорту, стоянок автомобілів і т. д.). Розрахунок викидів забруднюючих речовин від пересувних джерел проводиться розрахунковими методом за методиками, погодженими Мінприроди. (дається характеристика пересувних джерел викидів)
відповідно до п.1.8. У випадку зміни параметрів джерел викидів, зареєстрованих у звіті по інвентаризації викидів забруднюючих речовин, підприємство, при необхідності, проводить інвентаризацію викидів в повному обсязі або вибірково без відповідних вказівок вищезазначених органів і представляє звіт в Мінприроди, обласні, Київську та Севастопольську міські державні адміністрації, орган виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань охорони навколишнього природного середовища.
п.1.11. Звіт про інвентаризацію викидів забруднюючих речовин подається в Мінприроди (суб'єкт господарювання, об'єкт якого належить до першої групи), обласні, Київську та Севастопольську міські державні адміністрації, орган виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань охорони навколишнього природного середовища (суб'єкт господарювання, об'єкт якого належить до другої або третьої групи) для реєстрації у вигляді роздрукованого звіту (один примірник) та в електронній формі.
Належність об'єкта до тієї чи іншої групи визначається відповідно до статті 11 Закону України "Про охорону атмосферного повітря".

Тому штрафувати вас інспектор за відсутність у дозволі не може, а за відсутність у інвентаризації можливо.
Пропоную для зменшення витрат провести інвентаризацію викидів вибірково (на стоянки) та надати на розгляд у Мінприроди (суб'єкт господарювання, об'єкт якого належить до першої групи), обласні, Київську та Севастопольську міські державні адміністрації, орган виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань охорони навколишнього природного середовища (суб'єкт господарювання, об'єкт якого належить до другої або третьої групи) для реєстрації та отримання відповідного листа.
Розробка розділу "Оцінка впливів на навколишнє середовище" (ОВНС), звіту "Оцінка впливу на довкілля" (ОВД), "Стратегічна екологічна оцінка" (СЕО), для проектів містобудівної документації розділ "Охорона навколишнього природного середовища" http://EcoLog.in.UA, https://EcoLoginUA.com